18 mar 2010

135.WIELKANOCNA PISANKA DLA MAGELLANA

Właśnie kończę książkę o wyprawie Magellana na Wyspy Korzenne. Jestem pod tak wielkim wrażeniem jego uporu, ciekawości świata, odwagi, że postanowiłam zadedykować temu wielkiemu podróżnikowi pisankę.




Zrobiłam ją szydełkiem 1,25mm. Trzymałam się zasady: jeden rząd czarnych nici, 2 rzędy rudych itd. Początek był taki: 5oczek łańcuszka zamknąć w kółko
1rz- 5 półslupków
2rz: 12 półsł.
3rz: 24
4rz: 24
5-19 rz: 36
Następnie włożyłam drewniane jajko do środka i nastąpiła jedna, wielka improwizacja, czyli zamykanie jajka…

Akcja Wielkanoc trwa...

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna serwetka pisanka! Nawet Wielkanocny Zajączek jest. Uspekhi w przygotowaniach do Wielkanocy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutka pisanka:)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...