7 mar 2010

132.WIELKANOCNA SERWETA JAJECZKOWA

Miało być Wielkanocnie, jajecznie i liściasto, więc wymyśliłam sobie taką serwetę. Serweta wykonana z nici białej, zielonej maxi oraz innych resztek nici w grubości maxi. Szydełko nr 2 mm. Średnica serwety- 31 cm.






Same jajka to sprawa dość prosta. Jajka zrobiłam najpierw rożnymi kolorami i różnymi wzorami fileta, ale okazało się to zestawienie za pstre. I zakończyło się na jednym wzorze jaja w różnych kolorach.
Najpierw wyszydełkowałam jaja, ale nie łączyłam je ze sobą od razu w trakcie szydełkowania, bo nie wiedziałam co to jeszcze będzie. Dlatego potem zmuszona byłam je po prostu połączyć nitką.
Poniżej jajka jeszcze w stanie nieujarzmionym:




Schemat jajka:



Trudniej było dopasować potem środek do jaj. Zeszło mi 2 dni i gotowe-bajka.

Każde jajko jest łączone z ostatnim rzędem środka serwety w dwóch miejscach tzn. tam gdzie są listki.



Tak łączyłam jajka w górnej ich części:





Ps. A z okazji jutrzejszego święta otrzymałam od moich Panów breloczek do kluczy. Wiedzieli, że piękna nie jestem lecz… BESTIA!!!

12 komentarzy:

  1. piękna serwetka taka wiosenna...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie z tymi jajkami pokombinowałaś - serwetka jest bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jajeczna serwetka. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olá!!! Amiga,

    A Mulher ideal...
    É aquela que é maravilhosa acima de tudo.
    Que pode com um sorriso provocar amor e felicidade.

    A Mulher ideal...
    É aquela que é simples por natureza.
    Que pode explanar com simples gestos toda a sua feminilidade e grandeza.

    A Mulher ideal...
    É aquela que sabe como ninguém entender os sinais do amado antevendo
    lhe os movimentos estando sempre ao seu lado.

    A Mulher ideal...
    É aquela que não seja perfeita, pois somente Deus o é, mas que busque a
    perfeição em todos os seus gestos.

    A Mulher ideal...
    É aquela que mostra a sua beleza todos os dias, como no primeiro encontro.
    Fazendo dos momentos com o seu amado um eterno reencontro.

    A Mulher ideal...
    É aquela que mesmo com o passar dos anos, tenha sempre o sorriso de
    menina, pois o enrugar da pele é ínfimo perante a alma feminina.

    A Mulher ideal...
    É aquela que se apresenta perante a sociedade como a mais formosa dama.
    Mas quando na intimidade partilhe todos os segredos...

    Enfim, a Mulher ideal...
    É aquela que mesmo não sendo Deusa, sabe como ninguém trazer um
    pedacinho do céu.
    Através desta mensagem,quero lhe agradecer
    Quero que saiba que sua ajuda me foi de grande valia.
    E quero que saiba que pessoas tão especiais como você estão sempre prontas para fortalecer a união fraterna
    Obrigado por sua atenção e pelo carinho dedicado.
    Tudo o que fazemos pensando em ajudar ao próximo, pela própria lei da natureza, nos é devolvido em dobro.
    Só entendemos direito o milagre da vida quando deixamos que o inesperado aconteça.
    Que o Universo te cubra de bênçãos e seja sempre muito feliz.
    Feliz dia da mulher***BJSSS***Rosa***

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna, świetny pomysł :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na kolorową serwetkę.Podoba mi się wiesz? A z ta bestia to pewnie o to chodzi,ześty bestia za kierownicą jest-choc kto cie tam wie co w Tobie drzemie.Wszystkiego naj z okazji Dnia Kobiet.Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta serwetka :)) duże brawa za pomysł :))
    pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Jola ja Cię bardzo proszę Ty z jajkami tu nie wyskakuj, bo wiesz że ja jestem cienka w te sprawy ;) łączenia!? ...to nie dla mnie, no i wyrzuty sumienia ze ja idę na gotowe i kupuję takie drobiazgi w sklepie ze zwykłego lenistwa
    co do prezentu to ja już myślałam że to klucze były dodatkiem do breloka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapomniałabym że mam dla Ciebie małą niespodziankę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też zapraszam po wyróżnienie :))

    Serwetka jest niesamowicie oryginalna. Śliczna!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...