5 mar 2010

131. JAK NIEWIELE CZŁOWIEKOWI POTRZEBA DO SZCZĘŚCIA

Przyszły wczoraj oczekiwane przeze mnie próbki nici ze sklepu Zamotane, o czym też pisałam wcześniej. To pełna gama kolorystyczna na żywo (!!!!) Malwy i Virginii.
Malwa- na lewo, Virginia- -na prawo




Mam teraz pełen obraz sytuacji.
Co ucieszyłoby mnie bardziej od tych próbek?- chyba tylko nowa para butów

Wielkąś mi uczyniła radość w sercu moim
Moja droga Urszulo tym przesłaniem (próbek) swoim


ACH TE KOBIETY!
Ps. czym uradować kobietę? to wie tylko inna kobieta. To nie jest pochwała lesbijtwa-hihi

4 komentarze:

  1. Olá, tudo bem?

    Posso desaparecer: NÃO
    por um minuto...NÃO
    por um dia...NÃO
    por um mês...NÃO
    Mas estarei sempre por perto ! SIM
    Posso até não te dizer: SIM
    bom-dia... BOM DIA
    boa-tarde... BOA TARDE
    boa-noite... BOA NOITE
    Mas nunca te direi NÃO
    ADEUS ! NÃO
    Sabes por quê ? NÃO
    Porque os verdadeiros amigos
    nunca se esquecem... NÃO
    E tu estarás sempre no meu coração ! TOU !!!!
    Oi e eu estou em teu coração?,
    TÁ, beijoossssss Rosa

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha a myślałam, że tylko ja tak mam. Jak dostałam próbki od pani Uli to siedziałam na podłodze z zamkniętymi oczami i dotykałam delikatnie. Mój M. powiedział, że go rozczuliłam, bo wyglądałam jak mała dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia to świadczy o tym, że łatwo nas zadowolić. Tylko trzeba poznać nasze potrzeby- buźka

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...