21 lut 2010

130. I znów spódnica Victoria’s Secret

Tym razem wykonana moimi rękami, więc mogę cos więcej napisać. Jeden element liczy 18 oczek. Takich elementów zrobiłam 10. Do rzędu 8 robiłam szydełkiem 3mm pojedyncze słupki. Od 9 rzędu robiłam szydełkiem 3mm, ale już słupki podwójne zgodnie ze schematem. Powód był taki, że bałam się, że spódnica wyjdzie mi za długa. Chciałam taką sięgającą za kolano.



Aby za bardzo spódnica nie była na dole rozkloszowana, wykorzystałam wskazówki kobietek na Osince i w rzędzie 23 robiłam nie 24 podwójne słupki, ale 22. Była na Osince propozycja aby zamiast 24 podwójnych słupków robić 20. Ale to już każda kobietka musi sama sobie wykombinować. Na samym dole połowa spódnicy mierzy 95cm. Zużyłam 30 dkg włóczki Malwa (w sklepie Zamotane) bez kilku dosłownie metrów. Długość spódnicy z paskiem to 61 cm. Generalnie nie jestem fanką szerokich spódnic dołem, ale w tej spódnicy dobrze się czuję. Jak najbardziej.



Spódnica została po wyszydełkowaniu wyprana ręcznie i odwirowana w pralce na 1000 obrotach. Nie uległa żadnemu rozciągnięciu. Suszyłam w stanie leżącym. Musiałam jeszcze na samym dole dorobić rząd półsłupków, bo zawijał mi się dół spódnicy na zewnątrz. Delikatnie przeprasowałam spódnicę przez gazę. Nie wiem jak będzie się zachowywać w trakcie noszenia-zobaczymy.



Faktem jest, że to najprościejsza spódnica na świecie do zrobienia. Bardzo dobrze rozrysowany schemat przy którym nie trzeba w ogóle myśleć- tylko szydełkować. Schematy pochodzą ze strony Osinki. Jeśli ktoś chce zrobić dłuższą spódniczkę, to musi wykorzystać schemat nr 4, ale ten drugi na którym dorysowały kobietki dodatkowe 5 rzędów.



















Dziekuję za odwiedziny i liczne dowody sympatii - niech moc będzie z wami kobietkami !!!
AHOJ!!!

28 komentarzy:

  1. piękna, a te buciki.... marzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała , też bym taką chciała tylko ciut krótszą , a co do butów - kapitalnie dobrane do kiecy .A może było odwrotnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spódnica! Buty rewelacja! Widzę,że nie tylko mi wpadły w oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja ! Gratuluję i pozdrawiam kelwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj,szalejesz,szalejesz...a tak poważnie to spódnica rewelacyjna...no i te buty-superaśne))Ja nadal męczę swoją inspirację i czym bliżej do końca to jakoś mało jestem z niej zadowolona...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta spódnica!!! Wyglądasz ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spódnica. Świetnie pasuje do tych butów:) Mam ją już od dawna w planach i ciągle odkładam... Dziękuję za obszerną relację z dziergania, przyda się:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica śliczności... a schemat pozwolę sobie wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna spodnica..pieknie sie uklada...no i kolor..:) a buty byly do spodnicy czy spodnica do butow.../? w kazdym badz razie prezentuje sie swietnie,,,pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dziewczyny- pięknie dziekuję za takie miłe słowa. A buty to czysty przypadek. Wzięłam pierwsze lepsze- naprawdę. A kupione na jesień były. Bo ostatnimi czasy na poprawę humoru to buty kupuję- hihi. W życiu bym nie pomyślała, że się wam spodobają. Wprawiłyście mnie w dobry nastrój na cały tydzień!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycajaca . Poniewaz wszystko juz bylo i o butach tez to ja sie tylko pod tym podpisuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jak zwykle :)
    Ależ Ty masz kobieto tempo, aż Ci zazdroszczę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W języku "Osinki" powiem: "oczeń choroszaja jubka"; spódnica bardzo, bardzo mi się podoba, ale mam pewne wątpliwości - chodzi o rozmiar 44/46 obawiam się, że efekt przy tym rozmiarze już nie będzie tak przyjemny dla oka:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie Ci wyszła,ostrze juz szydelko na nią

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor przepiękny a spódnica rewelacja, sama ją robiłam i jest moja ukochana spódnica. Wzór jest tak rozpisany że każda kobieta wygląda w niej dobrze. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor przepiękny a spódnica rewelacja, sama ją robiłam i jest moja ukochana spódnica. Wzór jest tak rozpisany że każda kobieta wygląda w niej dobrze. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. 3nereida,niteczkowa czarownica- dziekuje za mi miłe słowa

    Moteczek- widać, że jesteś pokolenie rosyjskojęzyczne tak jak ja, zawsze sie dogadamy, jak nie po polsku to po rosyjsku. Ale tak jak napisała niżej Edi-bk w tej spódnicy każdemu będzie dobrze. Ja mam rozmiar 42 a jeszcze jestem kurdupel.Powiem, że dość niebezpiecznie zbliżam się do większego rozmiaru. Ale dobrze się w tej spódnicy czuję. A muszę zaznaczyć, że bardzo mało spódnic mam w szafie poszerzanych dołem. Nieważne jak wyglądam. No niestety żeber sobie wyciąć nie dam, ani tłuszczu nie odessam. A co ci szkodzi spróbować wydziergać. Spróbuj z np. Virgini tak jak moja mama czy Edibk. Jak sie sprężysz to w 3 dni zdążysz zrobić i spruć.

    Edi-bk- oczywiście, że pamiętam twoją spódniczkę z Virginii i ciebie na torach. Nie zapomnę do końca życia

    OdpowiedzUsuń
  18. Isia- i tak powinno być-do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurczę! Śliczna, to mało powiedziane :) FANTASTYCZNA SPÓDNICA!!! I kolorek rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Skoro tak mówicie ... to może się skuszę - wzór mi się ch..... podoba, "tolko Virginii u mienia niet". A co do j.rosyjskiego, to gdybym się tyle lat uczyła np. angielskiego, to pewnie dzisiaj bym była tłumaczem przysięgłym:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Muito bonita!
    Parabéns!.
    Gostei muito dos seus trabalhos.

    bjs
    Nélia

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie Ty kobieto takie wypasione buciki kupiłaś ;) :)
    Ty to umiesz zaprezentować spódniczkę, też ją mam w planach tylko myślę o wersji letniej z bawełny, wzór już od dawna grzeje miejsce na stosie robótek do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka śliczna i śliczny jej kolorek.Buciki fajne,mam chyba podobne tylko brązowe i już widzę taką brązową spódniczkę do nich :) pozdrawiam serdecznie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  24. /śliczności,po mamusi wzorek ściągnełaś,pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna spódniczka...:-) I świetnie pasuje do butów...;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. o tak spódniczka jest bardzo ładna i kolorek mój ulubiony :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Olá amiga!

    Visite meu blog:
    www.maisbordados.blogspot.com

    Beijos e boa semana!

    OdpowiedzUsuń
  28. a może ja też sobie kieckę zrobię, a raczej zdziergam?

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...