31 sty 2010

126.CY, CY, CY TO CYKLAMENOWA CHUSTA?

Poszłam do pasmanterii po fiolet, wyszłam z takim cyklamenem. W trakcie szydełkowania musiałam uspokoić swoje sumienie i wymyśliłam, że mogę ten kolor dopasować do czarnego, białego, zielonego, popielatego- no tak przynamniej mi się zdaje.






Ponownie w użyciu włóczka Malwa na stronie Aniluxu pod numerem E3, zużyłam 20 dkg, szydełkowałam szydełkiem tym razem nr 3,5.







Robiona tym samym wzorem co spódnica z poprzedniego wpisu. Z tym, że tu musiałam szydełkować połówki elementu.




















A teraz miodziowe wyróżnienia


Od Bean, która ostatnio zachwyca nas frywolitkami i to nie byle jakimi kitkami, ale frywolitkami naszyjnikami, kolczykami -cudami..jakimi? Zobaczcie sami


Od Niteczkowej czarownicy, która bynajmniej nie miotłą, ale szydełkiem nam wyczarowuje..a co? Zobaczcie sami


otrzymałam wyróżnienia. Miodzio na mą duszę. Dziękuję serdecznie!!! Ale jesteście zbyt łaskawe.

16 komentarzy:

  1. Śliczna chusta! Jeszcze z Malwy żadnych chust nie robiłam, może pora zacząć? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna chusta!
    No i jak szybko zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny drogie dziekuję za przychylne słowa, a zwłaszcza za rozgrzeszenie kolorystyczne- buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna chusta :)
    A kolorek słodki, na pewno da się nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i to jeszcze nie wszystko bo u mnie też czekają na Ciebie wyróżnienia :) a kolorek faktycznie miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta rewelka,tylko,ze znów elementy,ja mam 3 zrobić i jestem chora.Przez te elementy zapraszam po wyróznienie na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, widzę, że znalazłaś jeszcze jeden pomysł na śliczne elementy :)
    Chusta jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta bardzo ładna a co do koloru to chyba początkowo też była bym nim trochę zszokowana ale w połączeniu z czernią całkiem fajnie wygląda.Ja w końcu po ostatnim sweterku ,który zrobiłam też do kolorów próbuję się przełamać a jest ich w kartonach.... :)
    pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!
    Opisała Pani jak wstawić w blogger LinkWithin i wszystko byłoby ładnie, gdyby wyświetlał się tak jak to jest w Pani blogu tzn. w poście, a u mnie wstawił się w osobnej ramce pod postem.
    Jak to poprawić?
    Dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna chusta...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Pani za odpowiedź.
    Wstawiłem go na testowym blogu, a tam tylko pojedyncze posty, brak tagów, zero zdjęć.
    Ważne,że Pani nie dodaje kodu do każdego postu. To się opanuje, ale jeszcze trochę poczekam, może się coś wyświetli.
    Praca czy hobby - warto było zobaczyć .

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolcia jak u Ciebie tu ładnie i kolorowo piękne chusty i bardzo fajna VS :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...