W moim albumie na Picassa zbiór rzeczy dokonanych: Odzież-kolekcja: wiosna,lato,jesień,zima, Dom, Wiekanoc, Boże Narodzenie, Inne

24 sty 2010

125. SZYDEŁKOWA SPÓDNICA KU WIOŚNIE

A nie mówiłam że zrobię 100 spódnic? Na razie mamy spódnicę nr 2.






Włóczka Malwa, czarna, zużyłam 20 dkg. Szydełkowałam szydełkiem 3,0, ale całkiem spokojnie mogłam robić szydełkiem nr 3,5. Nie namawiam do robienia spódnic z tej włóczki, bo moje doświadczenie jest na razie mizerne co do użytkowania tej właśnie włóczki. Ale faktem jest, że połączone 6 elementów włożyłam do pralki (1000 obrotów/min.) i wyciągnęłam próbkę w ogóle nie zdeformowaną, ani nie naciągniętą. Nie mam jednak pojęcia czy spódnica nie wyciągnie się na części tylniej. No ale za tę cenę włóczki i taki marny wkład pracy (15 elementów), to ja nie oczekuję cudów.



Tym wzorem robiłam już bolerko i już wtedy sobie zmodyfikowałam wzór podstawowy. Tego nadal się trzymam. Zlikwidowałam 2 końcowe rzędy. Miejsca łączenia elementów zaznaczyłam kreskami na różowo.


I jeszcze: Pasjonatka Lucynka przyznała mi wyróżnienie za które serdecznie dziękuję. Ja wyróżniam wszystkie blogi w moich zakładkach. Kobietki tworzycie rzeczy niepowtarzalne, piękne i was podziwiam i od was czerpię inspirację-pozdrawiam.

A Lucynka pomimo, że zrobiła nowy, czarny sweterek wcale nie zrobiła się ważna-nooo Lucyś, tak trzymać!!

I następna sprawa. Narodziła się dla naszej blogowej rodziny po raz czwarty (ja liczę dobrze, ale po swojemu Elżbietko) Elżbieta-0. Przyjmijmy ją do blogowej rodziny, a jej wpis o błędnej diagnozie lekarzy i jej koszmarze niech będzie dla nas przestrogą.
Ponowna edycja wpisu czyli kolekcja MALWOWA
Dzięki komentarzom i uwagom pozostawionym przez kobietki pod tym wpisem dokopałam się do spódnic z Malwy:

1. Spódnica z Malwy wykonana przez Lucynkę
2. Spódnica z Malwy wykonana przez Bean
Gdyby ktoś chciał się tu dopisać do kolekcji Malwowej, to proszę o cynk

PONOWNA EDYCJA WPISU


Łącząc szydełkiem poszczególne elementy ze sobą przeciągam nitkę od spodu elementu. W przypadku tego akurat elementu, aby „szwy” ładnie wyglądały, przeciągam nitkę z góry. Dobrze to obrazuje poniższy obrazek.



12 komentarzy:

  1. Super spódnica! W połączeniu z tą czerwienią wygląda świetnie. A co do Malwy- mam z niej zrobione dwie spódnice i jak do tej pory nic się z nimi nie dzieje. Co prawda mam je obie podszyte podszewką, ale mimo wszystko jestem z tej włóczki zadowolona. Pozdrawiam.
    P.S. Dziękuję za miłe słowa- aż się zawstydziłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica małym nakładem pracy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba:) No i nie wymaga zbyt dużo pracy!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódnica!!! Bardzo podoba mi się ten motyw i też myślałam nad wykorzystaniem go w innym projekcie, niż bolerko ;)
    Też robiłam spódnicę z Malwy, i podobnie jak Lucynka, jestem z niej zadowolona.

    Nie wiem jak to się stało, że przegapiłam spódniczkę nr 1 - więc śpieszę z pochwałami, bo jest fantastyczna :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna spódniczka...wzór godny do wykorzystanie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódniczka.Nigdy jeszcze nie robiłam żadnej spódniczki i może czas na jakaś próbę?Motyw też mi się podoba:)Niech no tylko mała Małgosia wyzdrowieje to z czymś ruszę...pozdrawiam serdecznie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancka i szykowna; świetnie w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę jak się to panna rozbrykała ;) jak się rozkręcisz to na wiosnę będziesz musiała dokupić szafę tylko na spódnice ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienia :)
    niteczkowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również spieszę z wyróżnieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra kiecka....tylko zanim ta wiosna do nas zawita to pewnie ze 4 zdązysz sobie takie udziurgac.Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...