W moim albumie na Picassa zbiór rzeczy dokonanych: Odzież-kolekcja: wiosna,lato,jesień,zima, Dom, Wiekanoc, Boże Narodzenie, Inne

12 sty 2010

123. SZYDEŁKOWA SPÓDNICA PRZEDSKOCZEK

Odważyłam się zrobić pierwszą spódnicę na szydełku.

Myślę, że w spódnicy Przedskoczku stanowię poważne zagrożenie dla Adama Małysza. To nic, że narty mam pierwszy raz w życiu na nogach. No ale co się nie robi dla blogowych koleżanek.



Nici Virginia brąz. Ale taki brąz, że ciężko zdobyć w takim samym kolorze podszewkę. Ten brąz jest bliższy wrzosowi wg mnie. Szydło nr 2,5.Zużyłam tylko 23 dkg nici.

Nie przypuszczałam, że tak łatwo robi się tę część garderoby. Jestem bardzo zadowolona. Ale się tu pojawi teraz spódnic, może ze 100 hihi.
Spódnica po wypraniu i wyprasowaniu rozciągnęła się nieznacznie, dosłownie parę centymetrów, ale to jest raczej wynikiem rozprostowania nici we wzorze niż rozciągnięcia samych nici.



Zaczynałam spódnicę robić od elementów kwiatkowych. Mniej więcej stwierdziłam ile mi ich trzeba na odpowiedniej wysokości ciała. Mnie trzeba było akurat 10 elementów- kwiatków
Chwilkę mi zeszło zanim dojrzałam, że elementy nie są łączone po równo tzn. dobrze trzeba się przyjrzeć schematowi Lelu. Potem robiłam część górną i łapałam te kwiatki.








Zrobiłam ją dzięki podzieleniu się schematem przez Lelu. Jestem jej bardzo wdzięczna i bardzo jej tutaj dziękuję. Ta bestyjka robi zresztą w ogóle cudne rzeczy, a to, że wygląda w nich bajecznie to insza inszość.

Schemat- autor Lelu



W całej spódnicy robiłam 4 słupki podwójnie nawijane, następnie 3 oczka łańcuszka- tak jak wskazuje Lelu. Ale w ostatnim rzędzie zrobiłam po swojemu tzn. 4 słupki podwójnie nawijane i 4 oczka łańcuszka. To jedyna zmiana w stosunku do prikazów Lelu.








Pomyślałam, jeśli wyjdzie i na dodatek nie wyciągnie się brzydko tu i tam (czytaj: na pośladkach), to powstaną i następne spódniczki.

Pierwszy raz robiłam z Virgini- jestem happy
Pierwszy raz robiłam spódnicę- jestem happy, happy


Hasło dnia
Gospodynie domowe do garów, kobiety do spódnic!



14 komentarzy:

  1. Piękna spódnica! Co do Twojego hasła dnia, to jestem za. W spódnicy i na nartach wyglądasz imponująco! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica wygląda zjawiskowo :)) Poprostu piękna :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica cudowna a na nartach wygladasz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajefajne gogle!! Spódnica śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślę że i w tej zrobisz niezłe wrażenie na Małyszu :)
    no i gratulacje z powodu pierwszej udzierganej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica super,nasza skoczka ekstra,może będzie złoto?Ty nasze złotko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest powód poważny bycia happy. Też bym była :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że na zimową olimpiadę już jesteś przygotowana; patrząc na ostatnie osiągnięcia naszych reprezentacyjnych zawodowych skoczków, śmiem twierdzić, że masz wielkie szanse na olimpijskie złoto:)
    Śliczną spódniczkę sobie wyszydełkowałaś. Gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica śliczna,a na nartach było zapewne super.Pozdrawiam i zapraszam do siebie bo żyć bez Was nie mogę.
    http://naszerobotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jakie tu świetne rzeczy robisz, dosłownie zamarłam z wrażenia :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie Ci wyszła ta kiecka !!! Zazdroszcze i może sama sobie taką zrobię?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super spódnica! Ciągle zabieram się za VS od Lelu, czuję się zmotywowana takim widokiem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna wyszła Ci ta spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...