6 sty 2010

122.CHUSTA, KTÓRA PRZEMÓWIŁA LUDZKIM GŁOSEM


Musiałam przerobić chustę, o której pisałam nie tak dawno. I teraz dopiero jestem z niej naprawdę zadowlona. Myślę, że gdybym w przyszłości robiła następne chusty, to właśnie będą miały taki kształt- zaokrąglony w okolicy szyi.




Sprułam cały element od góry. Po czym zostawiłam trochę miejsca na środku chusty na kark. I dalej szydełkowałam do góry. Nic mi teraz nie zbiera się na szyi, nie zwija się. O wiele lepiej lepiej układa się na karku.

Zrobienie takiego miejsca na szyję doprowadziło do tego że chusta bardziej przesunęła się do przodu. Jest jej więcej i szerzej z przodu. Założyłam ją już kilka razy- zdała egzamin na pięć.


I pomyśleć, że wreszcie przemówiła do mnie ludzkim głosem!!

9 komentarzy:

  1. śliczna chusta i ten kolorek...super))muszę pomyśleć i sobie taką zrobić...tylko kiedy?Teraz walczę z kompletami,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszła, śliczny wzor i fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jak ta lala:))
    ale z Twoim blogiem coś się porobiło - połowy literek nie widzę (tych na ciemnym tle z lewej strony) - macham tym sterczącym "deklem' od laptopa i nic, jeśli nie gorzej. Tobie nowości się zachciało, a ja jutro muszę się udać do okulisty coby mi lepszejsze okulary zapisał:))
    Nie myśl, że tymi udoskonaleniami mnie zniechęcisz do siebie; otóż wiedz, że dekle se na oczy założę, a i tak odwiedzać Ciebie będę:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu- dzieki że mi sygnalizujesz problem, ale nie wiem co jest grane. Sprawdzałam na 3 róznych komputerach i widzę swojego bloga w całości. A jaką ty masz rozdzielczość na swoim komputerze? Inne blogi widzisz dobrze?

    Naprawdę idziesz do okulisty? oczka cie bolą czy gorzej widzisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie tak jest praktyczniej- jak zwykle pomysł superek. śliczna chusta.brawka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie przerobiłaś tą chustę ,na pewno lepiej się teraz układa.Ja u siebie też po lewej stronie widzę część literek na ciemnym tle...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Okazuje się, że wystarczyło sprawdzić rozdzielczość i wizyta u okulisty nie będzie potrzebna:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindo!

    Gostei muito.Parabéns pelos maravilhosos trabalhos.
    bjs
    Nélia

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...