3 gru 2009

114. PRZEDŚWIĄTECZNY SEZON ROBÓTKOWY 2009 UWAŻAM ZA OTWARTY

A nie mówiłam Renulko, że nie wykluczam zwisającej choinki w moim domu. Jako się odgrażałam, tako i zrobiłam- z kordonka Kaja, wykończenie ze srebrnych nici, wszystko szydełkiem 1,25. Wysokość choinki zawieszki to 13 cm. Krochmalona wodą i mąką ziemniaczaną w proporcjach 1szklanka wody, 1 łyżka mąki.






My inspiration:



Ale żeby choinka była szersza zaczynałam od 2 oczek łańcuszka. Na tych dwóch oczkach zrobiłam 8 słupków. Dało mi to szerszy środek choinki, ale brzegi już robiłam wg schematu. No jeszcze dziurki w celach ażurowych wystąpiły. Bez dziurek ani rusz

PS. Czy zauważyłyście, że poprzedni to był wpis 113. I wcale nie był pechowy.

LUCYNKO, RENI, BEAN, MONOTEMO, MAMICZU, URSZULO, ROBACZKU- dziekuję kobietki za przemiłe komentarze.
I tym kobietkom, które mnie po cichutku odwiedzają również dziękuję



Ciąg dalszy nastąpi
szybciej niż się spodziewacie

5 komentarzy:

  1. O widzisz, w myślach czytasz, choinki mi trzeba było, a tu proszę - na tacy podano. Dziękuję serdecznie. :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam Joleczko,że u ciebie od słów do czynów krótka droga...,że jak cos powiesz to i zrobisz.Ładna ta choineczka.Z niecierpliwością czekam na dalsze robótki swiateczne.Może teraz ja od ciebie cusik "zgapię".Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że jednak otworzyłaś się na zimę :) swietny pomysł z tym ażurkiem - brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Monotema- cieszę się, że mogłam pomóc

    Renulko- własnie, po mnie możesz spodziewać się tylko tego co najgorsze tzn.więcej czynów niż słów

    Dehajola- no lepiej nie mogłaś mnie rorśmieszyć z tym otworzeniem się na zimę-tak ze mnie zakpiłaś. Po prostu mnie przejrzałaś-haha

    OdpowiedzUsuń
  5. choineczka urodziwa. Można ją jeszcze w trakcie szydełkowania ozdabiać nawleczonymi wcześniej koraliczkami, które potem udają bombki :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...