29 lis 2009

113. A co tam Panie w polityce? Tylko miodowy bezrękawnik

Bolą oczka, bolą- stąd brak mojej obecności.


A dzisiaj przed komputerem siadam

i na komentarze wasze odpowiadam:


Anat- mnie także ten żółto-zielony motyl podoba się najbardziej

Dehajola- witaj w klubie chomików, ale czy masz wystarczająco pojemne mieszkanie? Pogoda nie zimowa , więc może stąd może brak zapału u mnie do ozdób choinkowych

Reni- dziękuję za pochwały

Mięta- w swoim profilu piszesz, że złośnica i nerwus- to ja przepraszam, piszesz o mnie czy o sobie?- haha. Jedynie ten zapał do kotów nas różni. A że zaglądasz na mój blog książkowy, to bardzo mi miło.

Renulko- w maju, w maju będziemy puszczać wianki. Z kolorami mnie rozszyfrowałaś. Tyle lat, a nie znudziły mi się.

Anonimusie Grażynko- twój komentarz poznam zawsze i wszędzie, po jednym jedynym słowie - buziaki moja mała!

Splociku- dziękuję za pamięć, docenienie czyli wyróżnienie

Alicjo- zapewniam cię, że nie mam pieknego widoku z okna, a drzewo to atrapa-haha

Violetto- również i tobie ślicznie dziękuję za wyróżnienie



A co w polityce?

Zapasy cienkich nici w miodowym kolorze. Szydełko nr 2,5. Plany były dalekosiężne, ale tak: nici bardzo niewiele i na dodatek bardzo jakieś lekkie, źle układał się bezrękawnik na środku rozpinany. Więc musi zostać tak jak teraz.


My inspiration


i wzór nie do końca zgodny z inspiracją:

7 komentarzy:

  1. Fajna kamizelka Ci wyszła, a jej zdjęcie jest rewelacyjne:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka jest super,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba!!!
    i jeszcze...zapraszam po wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ładny, powiem więcej baardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie nowy ciuszek się prezentuje,zawsze Ci się Jolu uda coś fajnego znaleźc...pozdrawiam serdecznie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu elemencikowe cacko,śliczne,Joleczko te domki siostra robi od 5 lat i służą jako mieszkanie do lalek sfatgowane bo najpierw idą pastylki i migdały w ruch,potem choinki gdzie dużo lukru aż zjedzą dzieciaki do końca.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna kamizelka zwłaszcza w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...