19 lis 2009

111.Staruszek świat nie wygląda na tyle lat

bardzo śmieszne-dziś są moje urodziny





Od dziś jestem dumną posiadaczką obrazka z kotkiem. Taka jestem dumna, że nie wiem czy się jeszcze odezwę na blogu. Nie rozumiem tylko jednego: czym zasłużyłam na tak piękny prezent. Chciałabym, aby ofiarodawczyni Renulka wytłumaczyła się tu natychmiast. Już widzę jak chichocze przez komputerem- tak do ciebie mówię Renatko!!!

Pracę włożoną w wyhaftowany obrazek ogromnie doceniam, ponieważ kilka obrazków w swoim życiu wyhaftowałam. I wiem jaka to męczarnia dla oczu. Ale kartka z życzeniami to prawdziwy majstersztyk. Jest piękna i estetycznie wykonana. Po prostu perfekcyjna. Renatko wirtualna kartka również dotarła, jeszcze jedno zaskoczenie.
Brak mi słów zachwytu… miła Renatko

14 komentarzy:

  1. Zdrowia szczęścia pomyślności z okazji urodzin i nie opuszczaj nas, odezwij się jeszcze;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę - jeszcze jeden skorpionik!
    Wszystkiego najlepszego, dużo wenty robótkowej i zasobów finansowych na materiały konieczne do przekuwania wenty w namacalne dowody jej obecności. A do tego zdrówka dobrego.
    CMOK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego, a "kocik" rzeczywiście fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Odzywaj się, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobietki dziękuje pięknie. Oczywiście, że się muszę do was odzywać. Jak opuścić takie fantastyczne grono? To niemożliwe!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jeszcze raz najlepszego.A ten kotek hmmm,niech będzie moim wcieleniem który zamieszkał w Twoim domku dla towarzystwa w smutne dni a takich zeby było jak najmniej .Buziaki kochana waryjatko!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego !! a kotek cudny ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Droga Jubilatko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostojna Jubilatko,Wielka Jolanto,przyjmi jescze te szczere życzenia od Uli.100 lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. radości i miłości w każdym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję że to tylko żarty z tym opuszczaniem naszego prześwietnego grona ;)
    a z okazji urodzin życzę zawsze takiego poczucia humoru

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...