11 lis 2009

109. Link Within - do czego to służy, muszę to wiedzieć.

A wiadomo Urszulce się nie odmawia.
Pod każdym moim wpisem znajduje się 4 obrazki umieszczone obok siebie. Otóż jest to kolejny gadżet, który urozmaica bloga i czyni go ciekawszym i którym mogą cieszyć się blogerki. Zdjęcia te jak mniemam dobierane są losowo i blogerka nie ma na to wpływu, a zdjęcia owe prowadzą do wcześniejszych postów szczęśliwej posiadaczki bloga.

Jak sobie takie coś zmajstrować?
1. Klikasz na to wyrażenie LinkWithin znajdujące się w tym poście poniżej.
2. Następnie wpisujesz swój e-mail, adres do swojego bloga,
3. Platform- odznaczamy Blogger
4. Tam gdzie pisze „Width” – możemy wybrać ile chcemy obrazków umieścić w jednym rzędzie 3, 4 lub 5. Ale jest to uzależnione od tego jak szeroką mamy szpaltę . U mnie akurat zmieściło się 4 obrazki.
5. Następnie klikamy „Get widget”
6. Otwiera nam się strona i tam na górze klikamy „Instal widget”.
7. Następnie proszeni jesteśmy o zalogowanie się jak do bloga, logujemy się.
8. Pisze „dodaj element strony” -więc klikamy dodaj widżet. Mamy możliwość umieszczenia go gdzie chcemy np. pod postem. Potem klikamy zapisz.

Ja napisałam jak to można zainstalować na bloggerze, ale ostatnio gdzieś widziałam (globus histericus scleroticus), że któraś koleżanka na bloxie też miała zainstalowany taki widżet, więc jest to możliwe. Ale jak to zrobić, to ja nie wiem.

5 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie mam i ja.
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako ten niewierny Tomasz musiałam zobaczyć na własne oczy-byłam , widziałam. Wszystko prawda co napisałaś powyżej- haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam po wyróznienie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Unowocześniłam się - mam i ja , ale ze mnie postępowa kobieta ;) Dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozwoliłam sobie skorzystać z twojej instrukcji i też zainstalowałam sobie ten gadżet. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...