25 paź 2009

107. KAMIZELKA CZARNA KLASYKA

Miał być w domu remoncik mały, zrobił się całkiem duży- stąd brak mojej obecności tutaj i u was.

Na początku pragnę podziękować za pamięć o mnie i za otrzymane wyróżnienia od:

Ani
http://anpar40.blogspot.com/

Bean
http://szydelkobean.blogspot.com/

Małgosi
http://mojarobotkowalnia.blox.pl/html

Urszulki
http://niesfornedruty.blox.pl/html

Kochane nie wyróżniajcie mnie więcej, bo woda sodowa już mi uderza do głowy- haha.
To blogi, które znajdują się w moich zakładkch, zasługują na wszelakiego rodzaju wyróżnienia, ponieważ wszystkie blogowiczki to osóbki kreatywne, pomocne, pracowite, miłe... i mogłabym tak wymieniać bez końca.
Niechaj moc będzie z wami!!!


Tę kamizelkę zobaczyłam na Osince i oczywiście zapałałam do niej miłością. Czysta klasyka. Miała to być kamizelka Nieprzyzwoitka, bo nieprzyzwoicie szybko była zrobiona, ale samo zrobienie zdjęć zajęło sporo czasu. Spodobała się nie tylko mnie, bo wczoraj zobaczyłam w internecie, że kilka osób już ją zrobiło lub ma w swoich planach.






My inspiration:


zobaczyłam ją tutaj http://club.osinka.ru/topic-34040?&start=1890

Ponieważ nie znalazłam gotowego elementu, skonstruowałam sobie taki oto wzór, który znajduje się poniżej. Wykorzystałam nici Maxi i szydełko nr 2.



Na kamizelce są elementy całe składające się z 6 płatków, elementy połówkowe składające się z 4 płatków (wzór poniżej) oraz 2 elementy wykorzystane przy szpicu dekoltu składające się z 5 płatków. Robiłam je analogicznie jak te 4-płatkowe.



Aby wyrównać dół kamizelki oraz górną część wykorzystałam takie oto połączenie (zaznaczone czerwonymi strzałkami).




16 komentarzy:

  1. Jola, ta bluzeczka / kamizelka jest zdecydowanie nie przyzwoita ;-) Kolejna rzecz, którą kusisz, ale jak sobie pomyślę, że moje oponki będą sie wylewać przez dziurki w siatce to aż szkoda się za to brać.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze - jak mogłaś?! Podałaś link do tak cudnych ciuchów, a ja już miałam nic nowego nie zaczynać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kamizelka! Oczarowała mnie do tego stopnia, że już wpisałam ją sobie na listę rzeczy do zrobienia niemal od zaraz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła cudownie, wygląda nawet lepiej niż ta na, której się inspirowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle,chociaż z kawałków ale super.A czemu masz ciemne okulary?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu wyszła Ci ta bluzka swietnie , a okulary jeszcze podkreslają styl pozdrawiam renia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kamizela,bardzo mi sie podoba.Tez bym taka chciała ale znając ciebie powiesz...to se udziergaj:-) Se może kiedys udziergam....A tak wogóle to widzę jakąś odmianę kochana wszak głowy manekinowi nie obciełaś i oby tak zostało na zawsze.Buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. Makneto- to ty nie widzisz moich oponek na zdjęciach powyżej? Przyjrzyj się dobrze. A link myslałam , że dość znany zwłaszcza dla ciebie buszującej po Osince.

    Lucynko- zrób także, będziemy siostry bliźniaczki

    Pandora- jesteś zdecydowanie za łaskawa dla moich dokonań.

    Pioma- dziekuję

    Urszulka- czy ja juz pisałam, że twoje poczucie humoru i mnie zawsze wprawia w dobry nastój.
    A z drugiej strony, jak ty dziecko nic nie rozumiesz. Moja inspiration miała okulary, więc ja też "musiałam" założyć- haha

    Renia- dziękuję

    Pewnie, że sobie nie udziergasz, bo ty się specjalizujesz w serwetach i tak pozostać musi. A manekinowi kiedyś znów głowę sie utnie- to nie problem. Wiesz jak to jest- raz chandra jest raz jej nie ma. Samo życie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś Wielka ale ,aztak WIELKAAAAAAAA...Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj JOlciu. Moje pierwsze skojarzenie - dziewczyna Bonda jak nic. Kolejna śliczna. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam po wyróżnienie do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna .nie napiszę że ją wciągam na listę swoich robotek bo lista zrobiła się ostatnio bardzo długa ale będę o niej pamiętać. jest bardzo efektowna.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...