15 paź 2009

106. MAGICZNE JABŁKO - OCZYWIŚCIE SZYDEŁKOWE


Czy kobieta ma moc przywrócenia lata? To się okaże. Na tę okoliczność wyszydełkowałam serwetę jabłuszko.



Rozmiary jabłuszka zabójcze : wys. bez ogonka 15 cm, szerokość 20 cm. Zużyte nici to czerwona maxi i zielona stokrotka, szydełko 1,5.




My inspiration:






Marzyła mi się wprawdzie dynia,
ale dynia jak to dynia
cokolwiek za duża by wyszła machina.



Liczę na to, że jutro po śniegu nie będzie śladu i będziemy cieszyć się temperaturą co najmniej 20 stopni. Niech się stanie!!!


LATO Z KOMARAMI WRÓĆ!

11 komentarzy:

  1. Cudne jabłuszko......Z tą pogodą to masz rację-mogłaby jeszcze wrócic nasza Polska złota jesień.U mnie co prawda sniegu nie ma ale zimno jak ......Pozdrawiam-renula

    OdpowiedzUsuń
  2. magicznie teraz pojaw sie na moim blogu po wyróżnienie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym jabłuszkiem to męża będziesz kusić??

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne jabłuszko :)
    A ja zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jabłuszko,od razu cieplej jak się na nie patrzy :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne czarodziejskie jabłuszko

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to jabłuszko pomysłowa Jolu.
    Zapraszam do mnie na blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne jest :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...