6 wrz 2009

99. Widżet , widget, gadżet Ostatnie Komentarze w wąskiej szpalcie blogu BLOXA

Poprzedni mój wpis był skierowany do właścicieli blogów na bloggerze, a ten aktualny wpis jest przeznaczony dla właścicieli blogów na bloxie.

Jeśli jesteście zainteresowane (a wiem, że jesteście) zainstalowaniem takiego widżetu, to zapraszam po instrukcję na mojego drugiego bloga. On jest właśnie na bloxie i tam umieściłam instrukcję.

Szczególne pozdrowienia dla przesympatycznej "panny" Urszulki i Małgosi z turnusu trzeciego!

4 komentarze:

  1. A dziękuję bardzo roztomiła Jolando.Spróbuję chociaż mało z informatyki wiem,no wiesz jak to roczniki przedwojenne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi bardzo Jolu,dziękuję :)
    Co ja bym bez takiej informatyczki jak Ty zrobiła?...nic
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre co,piwo-może 1 ltr w całym życiu,zakaz wszystkiego co ma % ale jak ta "Natasza,wezma kiedyś tasza i poleca Ci po piwo do szynku"Ok.Jolko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosia-ja i informatyk. Ja tylko osioł uparty

    Kurcze Uszulka skąd ty takie przyśpiewki znasz. Przy tobie to ja jestem nieuk, laik i "ciemnota kulturowa"

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...