4 wrz 2009

98. Widget, widżet, gadżet OSTATNIE KOMENTARZE w wąskiej szpalcie blogu Bloggera

czyli krótki wpis o tym, jak sobie umieścić takie ustrojstwo na swoim blogu i się tym cieszyć.

Odkryłam niedawno i zainstalowałam na swoim blogu ten gadżet. Jest to bardzo pożyteczne "zwierzę" taki widżet. Pozwala śledzić pozostawione przemiłe komentarze bez wchodzenia na pocztę. Sprawdziłam funkcjonalność i super zdaje egzamin. Jedynym minusem takiego widżetu jest to, że komentarze pojawiają się z opóźnienieniem, tzn. najpierw pojawiają się na poczcie, a następnie po pewnym czasie dopiero na blogu.

Sposób instalacji można znaleźć w sieci np. pod tym
super, ekstra linkiem.
- Wchodzę na edycję blogu
- Dodaj gadżet
- Wybieram kategorię "Najpopularniejsze", następnie klikam na "Recent Comments", i dalej sobie kombinuję co mi się podoba, tzn. nadaję tytuł, określam liczbę komentarzy jaką chcę umieścić na blogu, liczbę znaków jednego komentarza.
-Po kliknięciu na wyraz "Aktualizacja" od razu widać efekt naszych ustawień.
-Jeśli już wszystko sobie powybierałam, to klikam "Zapisz" ustawienia.

Jedynie co chcę jeszcze dodać - szerokość wąskiej szpalty ma wpływ na to, ile znaków się zmieści w jednej linijce

Przepis na radość jest krótki- haha lub hihi lub hoho.

Acha jeszcze, żeby kobietkom z bloxa nie było przykro, to też mają możliwość umieszczenia takiego gadżetu

15 komentarzy:

  1. Nie wierzę. Idę sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  2. No sama nie wiem jakim cudem nie widziałam tego filmu...
    Zdarza się.

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  3. Super . Też taki gadżet sobie zrobiłam u siebie:))). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dokładną instrukcję .

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł)) a ja myślę o przeprowadzce na blogera

    OdpowiedzUsuń
  6. Monawmona- cieszę się, że mogłam do czegoś sie przydać.

    Reni-i tak nie masz innej mozliwości i do tego dojdzie tzn. do przenosin. Jestem tego pewna na 100%

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie,Ty naprawdę jesteś Wielka,nie wiem jak mi to ustrojstwo wyjdzie-a moze ty informatyk jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulcia- i nie wiem o czym teraz mówisz, oświeć mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,ze taką ściągę zrobiłaś,jesetem na laptopie a tu mi źle idzie,muszę sprawdzić cos na starym klamocie jak młody pojedzie,potem się okaże co namieszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie,ze taką ściągę zrobiłaś,jesetem na laptopie a tu mi źle idzie,muszę sprawdzić cos na starym klamocie jak młody pojedzie,potem się okaże co namieszałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ULcia cudaczku jeden to jest instrukcja na bloggera czyli takie blogi co sie kończą linki na .blogspot.com, a ty masz bloga na bloxie czyli z końcówką. blox.pl. Tobie na nic taka instrukcja. Już lepiej idź spać

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie ;) Super sprawa! Również korzystam :) Tylko czasem denerwuje mnie to, że nie od razu widać ostatni komentarz :/ ...i trzeba dość długo czekać na aktualizację tegoż widżetu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, własnie tek informacji szukałam w Internecie i natrafiałam na Twój wspaniały blog:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie sie cieszę że na cos się przydałam

      Usuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...