9 wrz 2009

100. SZYDEŁKOWA BLUZKA OGNISTA KUSICIELKA




Dziś nie będę przynudzać. Same konkrety. Nici Etamin (w motku 33g/200 m), kolor 361, zużyłam 6 motków. Bluzka robiona szydełkiem nr 3.







Moja inspiracja to ta biała bluzeczka poniżej. Prawda, że moja bluzka ma wiele wspólnego z inspiracją. Wszystko się zgadza, nawet kolor. A tak naprawdę, to nici i szydełko musiałyby być znacznie cieńsze, aby wyszło to ono białe.





Niestety nie jest robiona „bez odrywu nici”- przez to błądzenie po Osince, to zaczynam już myśleć i wysławiać się po rosyjsku.



wzór na picassa


Tylko jeden szczegół mnie gnębi- dlaczego nikt się na mnie nie skusił. Kusicielka ze mnie marna, och marna. Tym optymistycznym akcentem… pozdrawiam wszystkich zaglądających.

17 komentarzy:

  1. Motylku ja się jeszcze motam z wpisem, a ty mi już dobre rady dajesz. To ile mam kusić (dobrze że mąż tego nie czyta), jeszcze ze 20 lat? Moja cierpliwość ma swoje granice

    OdpowiedzUsuń
  2. To może niech mąż poczyta? hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś cudowna! Bluzeczka oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta bluzeczka, mam ochotę rzucić wszystkie robótki i zacząć taką dla siebie.
    A z tym kuszeniem - obstawiam opcję nr 3- z czarnym topikiem (sukienką) i jeszcze trochę czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lepiej niech nie czyta)) bluzeczka super wyszła ))

    OdpowiedzUsuń
  6. no i obawiam się ,że w tej bluzeczce możesz skusić(mąż może się już bać)
    A tak na serio to znowu śliczny ciuszek,tęsknie już za elementami-zawsze coś innego mi w paradę wchodzi,pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolka Ty wprost kochasz "elementy".
    Bluzka sliczna aż się dziwię niektórym,że na to nie lecą.Może następna wersję zrób ciut dłuższą i nic pod spód??
    Panimaju???:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam,nazywasz sie Jolanta a nie Ewa masz męża,więc Cie skusił juz,zostaw coś innym.Bluzka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna !!! Podziwiam Twoją cierpliwość ;-) Pozdrawiam serdecznie - Edyta -Duszka

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluzeczka w takim ognistym kolorze :)) i jeszcze elementy moje ulubione :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piumo- ty zdrajco(oczywiście żąrtuję),twoja rada tylko do rozpadu małżeństwa doprowadzi- haha

    Kot- dziekuję

    Noelka- nie rzucaj swoich robótek. Wszystko proszę ładnie powykańczać, wtedy przejdzie ci ochota na taką jak moja. Na opcje nr 3 mogę się zgodzić, ale tego czasu to ja jużnie mam za wiele. Wiesz starość nie radość.

    Reni- i teraz wyszła na jaw twoja dobra cecha charakteru czyli solidarność kobieca- brawo

    Małgosiu- a ty zaś specjalizuj się w dzidziusiowatych. Malutkich, delikatnych i pięknych

    Renulka- nic pod spód i pod latarnię, świecić...

    Urszulka- ty zawsze naprowadzisz mnie na drogę chrześcijańską, i tak trzymaj. Ktoś tu musi w tej "brygadzie blogowe" być rozsądny

    Elżebieta- 2owieczki- dziękuję kobietki za miłe komentarze

    Edytko- Duszko- dziękuję , pozdrawiam i.... do roboty cię zaganiam!

    Kobietki- nie wiem czy przez przypadek nie skasowałam czyjegoś komentarza. Jeśli tak się stało, to było to całkiem nieświadomie- przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bellísima blusa!!, gracias por tu visita.
    Seguiré pasando por aquí, me encantaron tus trabajos.
    Cariños,

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko jakie cudo ta czerwona bluzka!,ale sie ciesze ze tu trafilam do ciebie!poogladam sobie cudam i poczytam jak sa tworzone!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się bardziej cieszę,że do mnie trafiłaś-haha

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...