16 cze 2009

84. A winni wzruszeniu mojemu są czyli poimieninowe wspomnienia

Kolejność wg kolejności doznanych wstrząsów
1.Mama. To ta, która mi podarowała nie tylko ostre nożyczki do robótek, ale i nóż na męża, gdyby mnie przestał słuchać. To ta dobra teściowa dla mojego męża.




2. Ewcia. To ta, która przesłała mi pozdrowienia w komentarzach, bo nijak nie mogła się do mnie dodzwonić. To ta, z którą co roku moczymy ciała w basenach w Hajduszoboszlo na Węgrzech. To ta, która zawsze się odchudza, a nigdy tak napawdę nie miała nadwagi.
3. Ika. To ta, która nie tylko zadedykowała mi
piękną piosenkę, ale zmusiła jeszcze swego syna, aby namalował mój portret. Osoby, które posiadają dar malowania darzę szczególnym szacunkiem (ja to piszę jako antytalent plastyczny). Ika to ta, która prowadzi bloga o życiu, bo to Życiowa Kobieta jest. To ta, która narzeka na synusia, a fakty mówią, że to dobre dziecko. I cierpliwe.





4. Renula. To ta, która przesłała mi życzenia z e-karteczką misiową. Och ten biały, mały miś. To ta, która ma dar w rękach do przeróżnych rzeczy. Czego się nie tknie, wszystko jej wychodzi: i biedronki i żaby i nawet ludzie.






http://kartki.net.pl/card.php?pok=040d3bf17b607ac4f05ade5b4256ba85

Tyle niespodzianek na jednego człowieka!!!
Jest takie powiedzenie DOBRO POWRACA – i tego wszystkim życzę, aby wszystkie dobre uczynki były wam zapamiętane w niebie
.


Komentarze
urszula97
2009/06/17 14:54:08
Ach Joleczko,spóźnione ale serdeczne,zdrówka,pieknych nadal robótek i dalej z humorkiem.
-
jolad6
2009/06/17 20:51:29
Urszulka od ciebie to choćby i o rok spóźnione były to przyjmę-dziekuję
-
moteczek
2009/06/17 21:21:50
Joleńko proszę przyjmij nieco spóźnione, ale bardzo szczere życzenia wszystkiego co najpiękniejsze i najlepsze. Niech każdy dzień w Twoim życiu będzie tak pogodny i radosny jak dzień, o którym w notce piszesz. Wszystkiego dobrego. Buziaki
-
artdeco1
2009/06/18 15:32:16
wstyd mi za spoznienie, wszystkiego najlepszego :)
-
jolad6
2009/06/19 13:47:13
Moteczku- to był naprawde dobry dzień. Ale nie ma co liczyć na to że będzie sie zdarzał choćby co tydzień. Zbyt piękne aby było prawdziwe Artdeco- już samo to że odblokowałaś swojego bloga jest dla mnie przyjemnością, a jeszcze plus życzenia to czegóż można chcieć więcej
-
gaga1957
2009/06/19 22:37:18
Bardzo spóżnione ale serdeczne - wszystkiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...