W moim albumie na Picassa zbiór rzeczy dokonanych: Odzież-kolekcja: wiosna,lato,jesień,zima, Dom, Wiekanoc, Boże Narodzenie, Inne

10 kwi 2009

73. Wielkanocna kokoszka, wielkanocny zajączek stanowią na stole uroczy duet






Kokoszkę zrobiłam wg schematu Splocika. Zajączka zrobiłam z głowy czyli dwie kulki (prawie jak dwie kulki i armatka- ale to była zagadka!) półsłupkami plus dwa uszy i jeden szaliczek. Obie ozdoby zrobione są z cieniowanej Snehurki. Zajączek osiągnął zabójczą wysokość 8,5 cm nie wliczając uszu. Kokoszkę wykrochmaliłam w krochmalu z mąki ziemniaczanej (1 szklanka wody, 1 łyżka mąki ziemniaczanej). Zajączka nie trzeba krochalić. W brzuszku i główce ma pocietą gąbkę. Kokoszkę nie miałam na co nadziać. Pojawiła się opcja nadziania jej na mandarynkę, ale akurat była ciut za mała. Zwyciężył więc taki pomysł: kłębek włóczki owinęłam woreczkiem foliowym i na to nałożyłam wykrochmaloną kokoszkę. Pomysł zdał egzamin doskonale. Wykorzystałam go także przy renowacji baranka z tamtego roku.





Wszystkim tu zaglądającym życzę zdrowych, spokojnych ŚWIĄT WIELKANOCNYCH
ALLELUJA!
Komentarze
moteczek
2009/04/10 14:39:57
Wszystkiego co najpiękniejsze i najlepsze na Święta i na każdy dzień po Świętach. Wszystkiego dobrego:))
-
elzbieta-0
2009/04/10 15:40:09
Kiedy Wielka Noc nastanie, życzę Wam na Zmartwychwstanie dużo szczęścia i radości, które niechaj zawsze gości w dobrym sercu, w jasnej duszy i niech wszystkie żale zgłuszy .
-
urszula97
2009/04/10 17:11:36
Alleluja kochana Joleczko,proszę napisz jak mam dodać komentarz do Elzbiety i Uli,mają nowe strony.
-
splocik
2009/04/10 21:18:15
Udanych Świąt w wiosennym nastroju. Pozdrawiam ciepło.
-
persjanka
2009/04/11 07:18:10
sliczna kokoszka i zajaczek..tobie rowniez wszystkiego dobrego z okazji swiat..pozdrawiam ania
-
ewcia111ks
2009/04/11 13:59:44
Wielkanoc nadchodzi, więc życzyć nie szkodzi: Wielkiego zająca, pisanek tysiąca, Dyngusa mokrego i wiele dobrego!
-
czarciik
2009/04/11 15:59:25
Żeby Wielkanoc w tym roku przyszła z sukcesem u boku Aby żyło się Wam zdrowo prywatnie i zawodowo Wielu, wielu chwil radosnych i cudownej, ciepłej wiosny.
-
gaga1957
2009/04/11 20:37:07
Spokojnych, zdrowych i wesołych Świąt. Mokrego dyngusa nie życzę śledząc pogodę w Twoim rejonie. Przesylam wiązkę promieni słonecznych owianych morskim wiatrem. Buziaki.
-
gaga1957
2009/04/11 20:38:06
Nie dodałam że zarówno kokoszka jak i zajączek urocze.Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...