29 mar 2009

72. Zmasowany atak biedronek w stanie hibernacji

Pierwszy raz zobaczyłam tę szydełkową serwetę u Lukreti. Potem okazało się, że mam ją w planach ja i Renula także.
Od początku założyłam, że kropki na biedronkach to będą wrabiane koraliki. Dlatego na początku (przed rozpoczęciem robótki nawlokłam na nitkę 48 czarnych koralików (po 6 kropek na każdego gada). Zamierzałam te serwetę zrobić z czerwonej Stokrotki ale bałam się, że jeden motek mi nie wystarczy. Zdecydowałam się na czerwoną Piroskę . W motku ma więcej metrów- 280m. Robiłam szydełkiem 1,5.
Wzór

Od początku postawiłam sobie za punkt honoru, aby czarne nici na grzbiecie nie naszywać igłą po wyszydełkowaniu całej serwety, ale by je od razu wrabiać. I na dodatek założyłam sobie, aby jak najmniej tych nitek było urywanych. O mały włos, a zostałabym bez honoru, a z okaleczonymi biedronkami. Na szczęście mój honor został uratowany. A poradziłam sobie tak. Ucięłam 8 czarnych nitek i wrabiałam jak widać poniżej. Czerwona nitka nie jest ani raz przerwana. Osiem czarnych nitek również zachowuje ciągłość od 1 do 9 rzędu.





Biedronki Lukreti i Renuli już są już obudzone, pobudzone (mają zaznaczone oczka na biało). A moje są w stanie hibernacji i oczy mają zamknięte.
Serweta wyszła taka mięsista, ciężkawa, że postanowiłam jej nie krochmalić. Nie jest potrzebne



I na koniec jestem tego pewna:
Każdy by chciał pieścić te biedronki, które mają bardzo delikatne ogonki.


Komentarze
urszula97
2009/03/29 20:06:48
Serwetunia cudna,jedna jestem antytechnikus i antylaptopus ale zaczęłam już drutus też jestem anty ale się ucze.Jolu chodzi mi o blog np jak ma Irena,Iza,Ela,u eli ten nowy.
-
2owieczki
2009/03/29 20:10:11
No, no chciałoby się żeby tak za oknem...te prawdziwe. Serwetka śliczna i jaka aktualna.
-
Gość: gaga1957, 94.78.128.158
2009/03/29 20:48:18
Oj Jolciu co robótka to takie sobie "kosmate" skojarzenia, a to zwisy a to pieszczoty. No no. A serwetka śliczna, wesoła i jak zwykle dokladnie wykonana. Buuziaki.
-
ullak
2009/03/29 22:55:53
Ha, a mnie na Twoje kosmate skojarzenie przyszedł do głowy fragment piosenki o biedronce: "tylko biedronka nie ma ogonka, nie ma ogonka biedronka.....chociaż biedronka nie ma ogonka ma za to piegi od słonka":) Bardzo sympatyczna biedronkowa serwetka Jolu! Pozdrawiam serdecznie, Ula
-
persjanka
2009/03/30 07:59:53
sliczna biedronkowa serweta..taka pogodna..ciepla..juz lata chcemy..wiosna to malo..no i gratiuluje pomyslowowci...z korlaikami..czarnymi nitkami..pozdrawiam ania
-
casada26
2009/03/30 14:41:53
Strasznie fajne te biedronki :) I ja tez mam je w planach. Pozdrawiam casada27.blogspot.com/
-
moteczek
2009/03/30 22:56:32
Cudna:)) Świetny pomysł z wrobieniem koralików, które biedroneczkowek serwetce dodały uroku i oryginalności.
-
jolad6
2009/03/31 10:57:14
Urszulka- nie jesteś żaden anty tylko SUPER BABCIA i człowiek rozwojowy! 2owieczki, Aniu , Moteczku -dzięki Grażynko - rozwiązania moga być dwa. Albo głodnemu chleb na myśli albo ta krowa co dużo ryczy to mało mleka daje (odnośnie zwisów i pieszczot) Ullak- no takiej piosenki nie słyszałam jak żyję. Może do moich stron jescze nie dotarła? Trzeba ja będzie ropowszechnić Casado - realizuj plany i pochwal mi się. Niech nam stado biedronek rośnie w siłę!
-
violetta666
2009/03/31 11:26:38
ale ślicznie wygląda ta biedronkowa serwetka :))
-
eve-jank
2009/04/03 13:12:23
ale super ,świetna jest
-
black_engel
2009/04/05 21:20:29
Cudna serweteczka! Uwielbiam biedrony :D
-
wiki45a
2009/04/22 07:58:21
ooooooooooo! Jaka świetna serwertka! też bym chciała taką. Gdzie można znaleść do niej schemat?
-
jolad6
2009/04/22 12:56:50
Albo wejdż w mój album na Picassa, w zakładkę Dom. Albo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...