27 mar 2009

71. Szydełkowa serweto-półka łatwo, prosto i przyjemnie

Zrobiłam dawno temu takie serwety na dwie malutkie półeczki. W ostatnich dniach zawisła trzecia półeczka. Jest tak estetycznie pomalowana przez mojego męża, że tylko nadaje się do użytku po przykryciu jej czymś. A czym? Oczywiście czymś szydełkowym.
Wyszydełkowałam ją z ciemo brązowej Peoni szydełkiem nr 2. Blat zrobiłam półsłupkami bez narzutu więc wyszedł sztywny i stabilny tak jak chciałam. A następnie dorobiłam
brzeg- falbankę.
Trudno ja nazwać serwetą, bo ma blat i zwis (ale nie taki jaki przychodzi wam do głowy). Trudno ją też nazwać półką, bo sama nie zawiśnie na gwoździu.


Jednak zapewnia przytulny klimat w pokoju





Komentarze
urszula97
2009/03/27 21:13:00
Bardzo eleganckie te półeczki ze serwetkami.Jolu u mnie GLOBUS ANTYTECHNIKUS-zatem pomocy,nie potrafię dać komentarza do tych wspólczesnych blogów,tam gdzie piszą o atomach.Zawsze ukazuje mi się wózek inwalidzki.
-
jolad6
2009/03/27 21:35:48
Piekne słówko wymysliłaś tylko że nieprawdziwe w stosunku do ciebie. Jaki Antytechnikus. Z ciebie prawdziwy homosapiens Szydełkoweic. Zabij mnie , nie wiem o jakich blogach i komentarzach piszesz. Powiesz cos więcej , daj jakis link to poradzimy.
-
2owieczki
2009/03/27 23:15:08
Nieważne, czy półka to czy serwetka. Liczy się pomysł i końcowy efekt. Jest super.
-
persjanka
2009/03/28 07:06:38
swietnie ta serwetka sie prezentuje..i jak uslyszalam,ze z peoni na chwile sie zastanowilam..ale jak zobaczylam..stwierdzam swietnie..nie straszna peonia gdy efekt spelniony..naprawde mi sie podoba..pozdrawiam ania
-
Gość: gaga1957, 94.78.128.158
2009/03/28 17:50:48
Afryka dzika czeka i wzdycha. Ja do tych półeczek też z zachwytu wzdycham. Brawo zdolniacho. Gratuluję pomysłowości. Buziaki.
-
moteczek
2009/03/28 20:36:43
Jak to zwykle ze zwisami bywa - potrafią przyjemności przysporzyć:)) Pozdrawiam wiosennie
-
jolad6
2009/03/29 18:36:24
Grażynko, dzika to ja już jestem. A znaleźć sie w Afryce to moje marzenie Moteczku -ty jak zwykle potrafisz wstrzlić się celnie w sedno sprawy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...