23 mar 2009

70. Globus histericus elementus czyli szydełkowa bluzka z elementów

Robiłam już tym samym wzorem bluzkę w kolorze rudym i nadal ten wzór mi się podoba. Zaczęłam robić elementy szydełkiem nr 2,0 czy 2,5 ale jednak stwierdziłam, że im mniejsze elementy tym ładniej wygląda potem całość- tak mi się wydaje. I w efekcie zwycięzyło szydełko 1,5.





Tytuł wpisu nawiązuje do książki Nad Niemnem. Tam bodajże pani Emilia (jeśli dobrze pamietam imię) miała chorobę globus histericus… (coś tam). Parę lat temu u mnie w pracy rozprzestrzeniła się choroba o nazwie globus histericus nartus. Kiedy koledzy zaczęli interesować się jazdą na nartach, nie było ważniejszego tematu w pracy jak: najlepszy rodzaj nart, marka, rodzaj kombinezonu, kijków, opłat za zjazdy, tras zjazdowych itd. Postawiłam diagnozę globus histericus nartus. W tym czasie u mnie koledzy zdiagnozowali globus histericus krzyżykus (wtedy rozpoczęłam moją przygodę z haftem krzyżykowym). Na dzień dzisiejszy zdiagnozowałam u mnie aż trzy choroby:
-- globus histericus szydełkus,
--globus histericus elementus (ta choroba się wręcz pogłębia) i
--globus histericus książkus.
Ciekawe czy wy macie odwagę postawić sobie diagnozę. Z pewnością wasi bliscy bez trudu wymienili by wasze globusy...




Komentarze
iwi_ka
2009/03/24 07:27:53
Świetna bluzeczka. Przespacerowałam się po Twoim blogu i bardzo podobają mi się Twoje prace. U mnie występują podobne "objawy chorobowe". Pozdrawiam!
-
persjanka
2009/03/24 07:47:07
hahah..a ja oprocz globusow takich jak to to mam jeszcze globus pospolitus gadatus:)... hahaha...swietne..a bluzeczka sliczna...no tak z ten elementus to akurat nie dla mnie bo ja akurat uwielbiam na rzeczy z elementow patrzec niestety robic juz mniej..pozdrawiam ania
-
moteczek
2009/03/24 19:56:44
Prześliczny ciuszek wyszydełkowałaś, no i te elementy.... - to uwielbiam. P.S. Jolu - jak zaczną te choroby leczyć, to napewno w jednej klinice się spotkamy; żałuję tylko, że nie na jednej sali, gdyż "globus histericus książkus" mi mniej doskwiera:)) - no chyba, że to jakoś po "naszemu" załatwimy:)
-
jolad6
2009/03/24 20:18:47
Iwi-ko- ja także już byłam u ciebie. Ale tam przytulnie. Wiesz ile jest odmian takiego globusa, ale u ciebie globus szydełkus także zaawansowany. Aniu -globus gadatus to u ciebie wystepuje bez dwóch zdań, zgadzamsam sie całkowicie. Ale, że sama sie do tego przyznałaś- co za odwaga. Ty masz jeszcze globus histericus czapkus, acha i szalikus Moteczku --nie mam wątpliwości, że i w celi i w psychiatryku byśmy sie dogadały. Mamy tyle wspólnego...hobby, mężów (no może nie wspólnych ale przynajmniej po jednym) i poczucie humoru podobne-a to bardzo dużo na drodze do porozumienia
-
drugi.anpar
2009/03/25 07:55:03
musze przyznać że tych hictericus to u mnie jest sporo, aż boję się je wyliczać ;) bluzeczka jest prześliczna, a ja niestety podobnie jak Ania uwielbiam te elementy tylko oglądać i ronić łzy krokodyle, że takowych nie posiadam bo do roboty elementów to ja już jestem mniej chętna, pozdrawiam anpar40
-
jolad6
2009/03/25 09:50:08
Anpar- a chętnie bym posłuchała jakie masz globusy. Nie bój sie wyliczać, to samo dobro mieć wiele hobby. Co do bluzki- to twoje łzy(krokodyle) lecą mi na koszulę...haha
-
violetta666
2009/03/27 20:50:42
ale pięknie się prezentują te elementy :)))) ślicznie
Dodaj komentarz »

1 komentarz:

  1. We PWF's seem more susceptible to poor cholesterol levels; this places you at risk for lung cancer for an additional five weeks, the participants taking triactol showed dramatic weight loss, click here. Prepared spice mix for Chai is available at the store. For the site visitors, it is important to gauge the severity of fatigue in order to avoid unnecessary calories.

    my blog Breast Size Increase

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...