21 gru 2008

61. Przedświąteczny sezon robótkowy zbliża się ku końcowi

Na pierwszym zdjęciu choinka jeszcze bez obrobienia. Użyte nici to kordonek Kaja. Nie miałam obręczy , więc znalazłam drucik-linkę. Dobre chłopię domowe z pacholęciem wespół zlutowało to i mogłam obrobić dookoła. Choinkę tę zaczynałam robić od środka , znaczy się od najszerszej szerokości i następnie robiłam rzędy w górę zmniejszając je, aż do samej góry. Potem robiłam resztę do góry nogami, tzn. od środka w dół też zmniejszając szerokość. W ten sposób nie robiłam tego co nie lubię, czyli dodawania oczek na filecie.


Choinka-posłuży mi jako zawieszka okienna




lub jako zawieszka na stół.



Do tego dwa anioły: jednym wzorem




ale jeden całkiem patriotyczny.



I do kompletu miniaturowe spadające gwiazdeczki








To był pracowity sezon



Komentarze
moteczek
2008/12/21 18:20:33
Śliczności. Faktycznie nieźle się napracowałaś (czyt. naszydełkowałaś) i jak mało kto na świąteczny odpoczynek sobie zasłużyłaś:))
-
eve-jank
2008/12/21 22:54:13
Jakie śliczności .Wesołych Świąt Bożego Narodzenia,zdrówka i odpoczynku
-
persjanka
2008/12/22 07:50:38
roznosci..swiertna choinka..dobrzy ci twoi chlopaczkowie...i piekne ozdoby choinkowe,,pozdrawiam ania
-
jolad6
2008/12/22 16:11:44
Dziewczyny-dziekuje za pozytywne komentarze
-
ullak
2008/12/22 22:21:45
Ale masz kochanych chłopaków i zdolnych. Oczywiście Twoje rączki najzdolniejsze, ale to już wiesz ;-) W każdym razie efektem grupowej pracy rodzinnej jest piękna ozdóbka. Joluś, radości, spokoju na Święta, na nowy rok pomyślności i wielu pięknych dzierganych dzieł. Ula
-
jolad6
2008/12/23 08:53:27
Ulcia,oby się nie dowiedzieli ,że są chwaleni. Może to wpłynąć na spadek dyscypliny domowej-haha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...