16 gru 2008

59. Poetycki tercet egzotyczny

Ja wczoraj Salameandrze dziękowałam tak:
Wielkąś mi uczyniła Beatko radość w sercu MojemSwoim hojnym darem z Komisyją wspołem.
a ona pobiła mnie tysiąckrotnie i odpowiedziała mi tak:
Uradowałaś nas po stokroć serducho to przyjmując i w słowach tak dobranych za nie nam dziękując... :)
Pomyślałam sobie, że
Moteczek, Salameandra i ja (ten poeta co to głowa nie ta) stworzyłyśmy całkiem spontanicznie Wesołą Poetycką Kompaniję.
Każdy może dołączyć do naszej grupy zdradzając tajemnicę…..
„Czy zdarza ci się używać archaizmów, ojczyzny-polszczyzny? Jeśli tak, to jakich?
Moje ulubione słowa to: deliberować, wykoncypować, a osobliwie lubię słówko wychędożyć.



A jakie są wasze ulubione staropolskie słowa?


Komentarze
moteczek
2008/12/16 20:52:26
Deliberowałam, deliberowałam, aż wykoncypowałam, że także osobliwie mi się podoba słówko wychędożyć; wielkie niebiosa wybaczcie mi to co piszę:)) Jola - Ty potworze, do jakich wyznań mnie prowokujesz:)) P.S. Jeszcze tutaj wrócę ...
-
jolad6
2008/12/16 21:47:35
Moteczku mówimy o słowach .... tylko, a czyny.... Wiesz przecież, że krowa która głośno ryczy, to mało mleka daje. Ale z niebiosami dałaś czadu, śmieję sie do łez
-
moteczek
2008/12/16 23:54:07
Jedna moja koleżanka mawia: "powiedziane - zasiane" - i tego się boję:))
-
jolad6
2008/12/17 07:29:48
Jak żyje na tym świecie 99 lat, tak nie słyszałam tego przysłowia. Może i prawdziwe, jak w złą godzinę wypowiedziane
Dodaj komentarz »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...