25 lis 2008

52. Surowa niewinność

Zanim wykończę bluzkę jakimiś pikotkami, pokażę wam dekolt na surowo.




A z rękawami dokonałam odkrycia Ameryki. Chodzi mi o zwężanie rękawów. Z 7 elementów na rękawie w górze zeszłam do 5 na samym dole. W rzędzie przedostatnim, 2 od dołu licząc) i 5 od dołu licząc zrobiłam po 2 nieco mniejsze elementy . Jeśli normalny element ma 12 płatków to ten nieco mniejszy też ma 12 płatków ale w ostatnim okrążeniu brak jest 5 oczek łańcuszka.





I te nieco mniejsze elementy połączyłam nieco większym elementem od normalnego. Ma nie 12 ale 13 płatków.





Jak są te elementy połączone widać na zdjęciu.
I wydaje mi się , że rękaw jest dobrze wyprofilowany, dopasowany.





W sumie:
- normalnych kwadratów zrobiłam na całą bluzkę ileś tam- nie chce mi się liczyć.
-ociupkę większych 4 sztuki
-ociupkę mniejszych 8 sztuk

Komentarze
Gość: gaga1957, host068.nice.hnet.pl
2008/11/25 14:31:14
Superowo, pomysłowo. Czekam na finał. Jak ogłoszą konkurs na "elementowiczke" to zgłaszam Cię natychmiast. Buziaki.
-
moteczek
2008/11/25 14:50:05
Bardzo fajne rozwiązanie na zwężanie znalazłaś; niestety w elemencikach chyba z tym jest największy problem, ale Ty poradziłaś sobie doskonale - co kunszt, to kunaszt! Pozdrawiam serdecznie
-
persjanka
2008/11/25 19:57:32
niecierpliwie czekam na efekt koncowy...pozdrawiam ania
-
urszula97
2008/11/25 20:07:14
Fakt poprzedniczka z tymi elementami miała racje,kochasz te elementy.Będzie ekstra.
-
eve-jank
2008/11/26 08:02:29
Super Ci to wychodzi .Jesteś cierpliwa i dokładna a efekt ..boski. Czekam na gotową bluzeczkę-pozdrawiam
-
jolad6
2008/11/27 11:25:07
Grazynka zgłosisz mnie ale jako ten element antyspołeczny! Moteczek- własnie z tymi rekawami ja tez mam najwiekszy problem zawsze, a te rękawy naprawdę mogą być. Przynajmniej na mnie to jakos leży Ania- już niedługo . Przed świętami powinnam zdążyć. Urszulka ty nie do oglądania tylko do ryb śmigaj Evo jank- złożyłam ci wcześniej na którymś komentarzu propozycję abys zrobiła jakąś karykaturę na zakręcone robótkowiczki- i co ty na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...