14 lis 2008

48. Potrzeba jest matką wynalazków

Potrzeba jest- coś na imprezę,
Matka-to niby ja,
Wynalazek jest-szalik
Wszystko się zgadza.
Gdyby mi ktoś tydzień temu powiedział, że będę robić coś na drutach, to oczywiście wyśmiałabym tego Onego. Tak dawno nie trzymałam drutów w ręce.
Ja i druty-- bardzo śmieszne.
Szalik ma być przeznaczony dla mężczyzny mojego życia czyli mojego syna. Parę dni szukałam gotowego pomysłu na taki szal, ale że nie znalazłam takiego, który by mi pasował, więc sama sobie coś wymyśliłam.
Robiłam czarną włóczką chyba z rodziny Peoniowatych (etykietę wsiąkło). Ale żebyście nie pomyślały, że miałam taką włóczkę melanżowatą. Nic podobnego. Co kawałek wrabiałam fioletową włóczkę do czarnej czyli robiłam podwójną nitką i po kilku oczkach urywałam ten fiolet. Innego pomysłu nie miałam. A najprzyjemniejsze było chowanie nitek, żeby to wszystko w miarę estetycznie wyglądało.
Poniżej to co widać to już prawie pochowane nitki. I jestem w trakcie obrabiania, oblatywania szalika dookoła półsłupkami.



W celu zaakcentowania pierwiastka męskiego mam zamiar umieścić na szaliku napis też zrobiony na szydełku.


A w ogóle to uważam, że faceci są pokrzywdzeni w dziedzinie dzianinowej mody męskiej. No bo co można takiemu facetowi zrobić: kamizelkę, sweter, czapkę. A nie można mu zrobić ani kolczyków, ani kapelusza, no chyba, że torebkę na torebkę.

Szalik ma być na jutro , więc co by mi nie wyszło to zobaczycie....

Komentarze
artdeco1
2008/11/14 15:45:14
dodam jeszcze krawaty, to obsesja prawie jak torebkowa :)
-
jolad6
2008/11/14 15:48:56
Załapałam, uwielbiasz kupować krawaty!! Ale przecież nie zrobię krawata na szydełku- wydaje mi się takie niemęskie.
-
2owieczki
2008/11/14 19:27:53
Super pomysł z tą wrabianą włóczką.
-
makneta
2008/11/14 19:47:09
Ale jesteś kreatywna. Szalik superowy.
-
Gość: Motylek73, c-24-21-47-185.hsd1.or.comcast.net
2008/11/14 19:58:04
Fajny pomysł! KONIECZNIE pokaż efekt końcowy!
-
kelwia
2008/11/14 20:34:52
Gratuluję pomysłu ! A niteczki pochowasz, przecież jesteś mistrzynią elementów :)
-
eve-jank
2008/11/14 20:49:51
świetny pomysł
-
moteczek
2008/11/14 21:14:37
Szaliczek rewelacyjny zapewne wyszedł, a niteczki zapewne pochowasz tak, że nikt nawet nie pomyśli, że tam były. A może zamiast torebki na torebkę stringi by zrobić:)) pozdrawiam
-
persjanka
2008/11/14 23:03:19
sliczny ten twoj szalik i takie pomyslowy..mysle,ze bedzie super nbiespodzianka...pozdrawiam ania
-
urszula97
2008/11/15 09:55:28
No piękny drutowy wytwór,ciekawam całości.A co do mężczyzn jest dużo możliwości,swetry,golfy,bezrękawnki-widuję takich panów(alo to ze średnie generecji i starszej),młodzież chyba na to nie pójdzie.Pozdrawiam.
-
jolad6
2008/11/15 11:46:18
2owieczki- mnie sie właśnie też ten pomysł spodobał Makneto-gdzieś o kreatywności czytałam ostatnio , u Artdeco Motylu ,Evo,Kelwio, Persjanko-Anko- trzymajcie kciuki Moteczku co kilka głów to niejedna, o stringach całkiem zapomniałam. A no własnie Urszulko wymieniłaś te rzeczy oczywiste, :golfy, bezrękawniki, a gdzie coś innego nowego dla panów i żeby w tym jeszcze chcieli chodzić. Żeby jeden z drugim chciał chociaż ponczo założyć byłoby weselej.....o
-
renula-30
2008/11/15 18:47:08
Szalik niczego sobie.....ale ten Twój pomył toebki "na torebkę" spodobał mi sie najbardziej.Ostatnio gdzies na wystawie widziałam zajefajnego słonia-na owa torebke własnie:-)Szkoda,że to nie było na szydełku bo podrzuciłabym ci pomysł na pezent i sama bym z niego skorzystała.
-
ullak
2008/11/15 19:07:41
Jak zwykle pomysłowa! Takiego jeszcze nigdzie nie widziałam, będzie wyjątkowy. Jolu, w końcu dostałam wiadomość, że przyszło czerwone eldorado, zamówiłam w piątek, w przyszłym tygodniu powinno przyjść :) Pozdrawiam, Ula
-
jolad6
2008/11/15 22:17:00
Renulko widzę , że poczułas blusa tak jak ja. Bedziesz teraz baczniejszą uwagę zwracać na męskie... i rejestruj wszystko na aparacie co warte zarejestrowania..i i będziemy miały pomysły do wykorzystania. Uleczko i jak tu nie wierzyĆ w telepatię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...