25 lip 2008

35. Poszłam w tango z Perle 5

Na model bluzki natknęłam się w sieci nieraz i w różnych odsłonach podobał mi się od dawna.





Ale mogłam ją zrobić tylko dzięki rozpracowaniu i udostępnieniu wzoru przez Osinkę –Markizę za co jej bardzo dziękuję.

маркизза спосиба !




Źrodło: Ажуры и не только от Markizza
Bluzka powstała w międzyczasie między dżemami truskawkowymi, a porzeczkowymi i wiśniowymi czyli nie wiadomo kiedy.
Zaczęłam robić szydełkiem nr 2, ale robótka okazała się dość zbita i przeszłam na szydełko nr 2,5. Irytacja mnie nie opuszczała. Robótka za bardzo mi się nie podobała, ale coś mi kazało robić dalej. Połączyłam 9 elementów, wyprasowałam i dopiero przekonałam się, że ma sens robić dalej. Z jednego motka wyszło mi średnio 20 kwiatków. Zużyłam 5 szt. nici Perle5 po 50 gramów (210 metrów w motku).




Na zdjęciu poniżej zaznaczyłam jaka ilość płatków jest na rękawach. Markiza robiła to troszkę inaczej







Oczywiście elementy łączyłam od razu w trakcie szydełkowania.






Komentarze
urszula97
2008/07/25 20:01:19
Przepieknie wyszła,ale masz cierpliwość.Usmiechnij sie,bluzka cudowna.
-
hrabina.ee
2008/07/25 20:29:44
CUDO!!!!!! Po prostu oniemiałam. Ślicznie zrobiona i prześliczny wzór. Anka
-
Gość: gaga1957, host068.nice.hnet.pl
2008/07/25 20:53:17
Nic dziwnego że nie masz czasu na GG. Ja też proszę o uśmiech.Pprześliczna bluzeczkai. Buziaki.
-
Gość: gaga1957, host068.nice.hnet.pl
2008/07/25 20:55:51
Zapomnialam. Poproszę na zimę jeden słoiczek dżemu truskawkowego. Buziaki.
-
ullak
2008/07/25 22:59:39
Bluzeczka prześliczna, po przeczytaniu notki na blogu już wiem skąd pomysł z czerwonym wykończeniem. Wszystkie odsłony tej bluzeczki są bardzo fajne. Pozdrawiam, Ula. Ps. Przesyłka dzisiaj wyszła :)
-
edi-bk
2008/07/25 23:51:10
Jak zawsze wyszło Ci pięknie. Ja z tych nici dłubię obrus dla klientki. Pozdrawiam cieplutko.
-
persjanka
2008/07/26 08:14:58
piekna bluzka..i z elementow moich sennych koszmarow:)..ale przyjdzie czas,ze sie i z nimi zmierze....pieknie ci w bluzce..pozdrawiam ania
-
jolad6
2008/07/27 14:50:58
Dziewczyny co do do usmiechu - to ten typ tak ma. Grażynko jak zawsze jesteś moim wiernym czytelnikiem-ogladaczem. Dżemy robiłam pierwszy raz w zyciu , jakoś do tej pory nie było na nie popytu a teraz jakaś wielka zmiana. Uleczko tak mnie wzruszułaś, że mam łezki w oczach. Tak sobie uzmysłowiłam , że tworzymy już jakąś wielką rodzinę. Persjaneczko już dawno stwierdziłam, że rzeczy niejednokrotnie wyglądające skomplikowanie robi sie banalnie prosto. Ten wzór powyżej jest tego najlepszym przykładem. Co cie najbardziej odstrasza od elementów? Bo dla mnie to sama przyjemność-naprawdę.
-
artdeco1
2008/07/27 16:34:50
ze wstydu przestaje czytac/ogladac blogi; moja nieefektywnosc zyciowa jest ponizej krytyki. Kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas? :)
-
kelwia
2008/07/28 16:42:13
Śliczna bluzeczka , może też skorzystam z tego motywu :) I ja w końcu odważyłam się też na zrobienie ciuszka z elementów cały czas dziergam , ale wolno mi idzie. Pozdrawiam
-
makneta
2008/07/31 12:47:39
Też bym tak chciała, w tzw. między czasie machnąć takie cudo. Pozdrawiam Makneta
-
isia511
2008/08/02 18:03:50
Bluzeczka super,mnie jakoś nie ciągną elementy-moje kwiatki na szal leżą od miesiąca i dalej czekają......,więc podziwiam Twoje zdolności.
-
splocik
2008/08/03 21:05:36
Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że upór opłaca się. Wyszło fantastycznie!!! Pozdrawiam ciepło.
-
violetta666
2008/08/08 16:01:38
ale pięknie wyglądasz w tej bluzeczce :))) pozdrawiam Viola
-
Gość: Ela, cqj57.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/09/25 21:37:50
Taka ładna tunika, a Ty taka smutna. usmiechnij się

2 komentarze:

  1. Pani Jolu ta bluzeczka jak zreszta wszystkie pani prace sa przesliczne!!! Ogladam pani blog juz od dawna , i zaczelam robic te wlasnie bluzke . Do skonczenia malo mi brakuje. Mam nadzieje ze bede mogla wyslac pani zdjecie gotowej bluzki bo jest moja pierwsza duza praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetka nie paniuj mi tu. Ciekawe, no ciekawe jak ci wyjdzie. Ja się w moją juz nie zmieszczę- haha niestety. Z `jakich nici i jakim kolorem ją robisz? Gdybym jeszcze raz ją robiła i w białym kolorze to na pewno nie z perle 5, bo biała perle5 wydaje mi się za twadra z perspektywy czasu.
    pa

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...