9 kwi 2008

26. Na tapczanie siedzi leń, nic nie robi cały dzień (ale to nie ja)

Ponieważ spotkałam się z okrutnym zarzutem ( z naciskiem na "o") , że się obijam, wiec muszę udowodnić, że to nieprawda.
Chyba z 15 wzorków próbowałam zrobic tymi nićmi.




Są to nici z Lidla Król szydełkowania białe czy kremowe ze złotą nitką. Ale widziałam je też w pasmanteriach, mniejsze moteczki. Trudno mi się było zdecydować na wzór, wszystko wychodziło takie jakieś nijakie, powiedziałabym sportowe a nie eleganckie. I w końcu robię wzorem ( Pierwsze kółko robie tak: 12 o. łańcuszka. zamykam. 1rz:: 28 słupków.2 rz: też 28 słupków ale przedzielanych 1 o.łańcuszka), którym juz robiłam turkusową bluzkę i który mi się nadal podoba. Jak się człowiek uczepi to amen. Pocieszam się, że moje blogowe kolezanki także jeden motyw powielają na kilku rzeczach.
Poniżej znajduje się ociupka rękawa



Ja to nazywam wachlarzykami



Komentarze
moteczek
2008/04/11 00:03:27
Bardzo interesujący wzorek i chyba dobrze dobrany do nici. Bluzeczka niebieska jest super!
-
czarciik
2008/04/17 08:04:21
Wzorek bardzo ładnie wychodzi na tej włóczce, a to też nie lada sztuka dobrać wzór do nici, więc myślę że możesz być z siebie dumna :)
-
eve-jank
2008/04/18 14:35:52
Czekam na efekt końcowy..Zapowiada się super

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...