2 sty 2008

17. Zastosowanie haftu krzyżykowego na kanwie plastikowej

Kilka lat temu kiedy moim głównym hobby był haft krzyzykowy zrobiłam takie ozdoby:


Niestety nie mogę na dzień dzisiejszy znaleźć schematów, były w jakiejś polskiej gazecie to pewne. Wklejam głównie dlatego zdjęcia, aby pokazać jak wygląda arkusz kanwy plastkowej (okazuje, że nie każdy wie, iż coś takiego istnieje).
Na zdjęciu poniżej pokazałam (nieraz się zetknełam z pytaniem o wykończenie tyłu wzoru) jak wyglada robótka z tyłu. Ja w tych wypadkach wykorzystałam papier samoprzylepny zakupiony w sklepie papierniczym. Z perspektywy czasu uważam, że nie był to najlepszy pomysł, ponieważ staranność wykonania jest nie za bardzo. Gdybym miała robić więcej takich rzeczy, to zdecydowałabym się na zrobienie wzoru podwójnie i łączenie przodu z tyłem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...