8 sty 2008

19. Szydełkowy szalik różany

Zrobiłam go chyba z Malwy (etykieta zginęła). Zużyłam prawie cały motek. Robiłam szydełkiem 2,5 mm. Okazuje się, że zrobić ostre zdjecie z czerwonym kolorem to wcale nie jest taka prosta sprawa.
Rzeczy z elementów fajnie się robi bo jakoś szybko przybywa robótki.



Schemat umieściłam w albumie aby zdjęcie było wyraźniejsze. Wymyśliłam go sama z różnych wzorków, ponieważ chciałam , aby różyczki wyszły odstające.
Jak robiłam oczko ścisłe z dzyndzelkiem na dole (czyli o. wklęsłe, robione na lewo tak mówią inni) uwidacznia poniższy obrazek.




To jest mój przedostatni szalik w tym sezonie, bo jak tak dalej pójdzie to mnie wiosna zastanie z tymi szalikami. Efekt jest taki:




Komentarze
artdeco1
2008/01/08 18:19:30
podziwiam, u mnie calkowita stagnacja: pozyczylam 15 ksiazek z wzorami i w zaden sposob nie moge sie zdecydowac co chce, ulubiony sklep z wloczkami splajtowal, no i nadeszla juz wiosna, wiec chyba poczekam do jesieni :)
-
jolad6
2008/01/09 15:29:01
Ale do jesieni jeszcze mnóstwo czasu, zdążysz zrobić kilka rzeczy i jeszcze spruć je ze dwa razy. A tak serio to ja równięż mam dni że cięko mi sie zdecydować na coś, a w inny dzień pomysł sam przychodzi do głowy.
-
urszula97
2008/01/09 17:09:19
To ty jesteś artystka.Samma tworzysz.Przepięknie wygląda RóZany szalik.
-
eva712
2008/01/09 17:33:53
Rzeczy wykonane według własnych pomysłów cieszą podwójnie,znam to z własnego doświadczenia.Szalik wygląda okazale.Pozdrawiam.Ewa
-
eve-jank
2008/01/10 09:03:38
Fajny wzór. Super wyszedł cały szalik
-
haneczka814
2008/01/11 15:36:47
super szaliczek i te kwiatki bardzo ładnie wyglądają
-
jolad6
2008/01/11 15:54:23
Wielkie dzięki
-
ullak
2008/01/13 22:58:35
Śliczny, pomysłowa kobietka jesteś!
-
czarciik
2008/01/20 10:49:26
Bardzo fajny projekt i jeszcze fajniejsze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...