4 sty 2008

18. Choinka- trochę spóźniona

A kto mi dał prawo do tak zapóźnionego (niestety doba za krótka) wklejania choinki ze zrobonymi gwiazdkami? A taka jestem, że sama sobie dałam to prawo. Rzadko zrobiona przeze mnie rzecz spełnia moje oczekiwania, ale w tym wypadku nie mogę sie czepiać- jest dobrze. Takie drzewko skromne chciałam i jest. Na drugi rok dorobię więcej gwiazdek i to większych. Te dzisiejsze mają od 11-15 cm średnicy, ale spokojnie mogły być większe. Nie będą za ordynarne do tak wysokiej choiny.


Komentarze
urszula97
2008/01/05 09:21:46
Skromna a bogata takbym określiła Twoją choinkę.Bardzo gustowna.Mnie się podoba.
-
lelucha
2008/01/05 10:36:10
Wygląda jak obsypana śnieżnym puchem - bardzo mi się podoba :) pozdrawiam ciepło, Ela
-
eve-jank
2008/01/06 18:30:55
Cudna chinka. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...