3 gru 2007

12. Szalikowy misz masz, free form- po prostu szalik w kolorze ecru

Zaczełam robić szalik. W pierwszym odruchu chciałam pokazać efekt końcowy, ale stwierdziłam w trakcie pracy, że muszę pokazać początek robótki-jakie było tło szalika ze szwami i obrzuconymi na maszynie brzegami. Żeby powstał szalik musiałam wszysko zamaskować.




Historia szalika ecru:
A było to tak. Kupiłam ja sobie spódnicę z dzianiny na ciucholandzie (może za 7 zł). Następnie po wypraniu zrobiła się długa do kostek. To ja ją ciach i trochę już była krótsza. Dorobiłam do niej wstawkę (jak niżęj na zdjęciu patrz). Został mi jeszcze ucięty pasek. I on się tak tułał, tak marnował, aż się doczekał mojego pomysłu.







Z tego wszystkiego to chyba samo przyszywanie elementów do dzianiny zeszło mi dłużej niż robienie samych elemntów. No ale z pomocą Bożą ukończyłam. Efekt właśnie jest taki.





Robiłam z nici Perle8. Korzystałam z przeróżnych wzrorków, niektóre do efekt burzy mózgu w mojej głowie. Niektóre schematy 1, 2, 3, 4, 5, wrzuciłam do albumu:



Komentarze
eva712
2007/12/04 18:26:37
Szalik wyszedł Ci bardzo ładny,spódnica ma niepowtarzalny wygląd,obie rzeczy podobają mi się bardzo!!!Pozdrawiam.Ewa
-
cypros
2007/12/06 19:41:49
Boże, skąd Ty te pomysły bierzesz?! Fantastyczne!!! Spódnica piękna - bardzo elegancka, a szalik? Nie mam słów...:)
-
ullak
2007/12/07 08:54:11
Ten szalik to istne dzieło sztuki! Po prostu przepiękny i spódnicę też ślicznie wykończyłaś. Pozdrawiam, Ula
-
eve-jank
2007/12/07 22:05:59
Ekstra pomysł
-
makneta
2007/12/27 21:20:34
Super pomysł z tym szalikiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...